नमस्कार! नेपाल मेडिकल भोलिन्टियर सोसाईटी (डाक्टर साथी) मुलमर्म “तपाई हामी सबै मिली,स्वस्थ नेपाल झिलिमिली” लिएको एउटा समुह हो, जसले स्वेच्छिक रुपमा बिभिन्न सहृदयी ब्यक्तित्वहरु र संघ सस्थाहरुको सहयोग र सहकार्यमा नेपाली गाउँ-समाज,कुना-कन्दरा र हेपिएका अपहेलित बस्तीबाट स्वास्थ्य चेतनाको दियो बाल्दै जाने अभिप्राय लिएको छ। यो एउटा नयाँ सोच मात्र होइन, नयाँ शुरुवात पनि हो । तपाई पनि सहकार्य गर्नसक्नुहुनेछ। आऔ, हातेमालो गरौ। नयाँ काम शुरु गर्न कहिले ढिलो हुने छैन ।
Dengue Education Campaign 2013/2014 (जनहितका लागी डेंगी शिक्षा अभियान २०१३/२०१४) के र किन ???
ब्लग हेरिएको संख्या >>>
Search This Blog (यो वेभब्लगमा प्रकाशित बिषयबस्तु हेर्न यहाँ शब्द राख्नुहोस )
Followers
229. HOW TO MINIMIZE RTA_सडक दुर्घटना कसरी घटाउने_ कान्तिपुर राष्ट्रिय दैनिकमा 2015 Feb 04 मा प्रकाशित BY DR. SURYA B. PARAJULI
तस्बिर : ekantipur.com |
ट्राफिक ईन्जिनियर आशिष गजुरेलले उठाउनु
भएको विषयवस्तु सडक दुर्घटना कसरी घटाउने? समय सान्दर्भिक छ / वास्तबमा यस्ता विषयवस्तुहरुलाई
वारम्बार उठाउनु जरुरी भईसकेको छ/ उहाले सडक दुर्घटनाको वास्तविक अवस्थालाई सटिक
दंगले विश्लेषण गर्नुका साथै यससँग सम्बन्धित नीति-नियमहरुको पनि जानकारी गराउनु
भएको छ/
सडक सुरक्षामा सडकको स्थिति, चालकको भूमिका तथा सवारी साधनको अवस्थाले मुख्य भूमिका खेलेका हुन्छन्/ उंहाले उठाएका कुरामा केहि थप गर्दा, जनचेतना मुख्य पाटोको रुपमा रहन्छ भने कानुन कार्यन्वयन अर्को चुनौतिको रुपमा देखिन्छ /
बिना बैज्ञानिक अनुसन्धान बन्ने गरेका ट्राफिक नियमहरु पनि सडक दुर्घटनाका कारणहरु हुन् / मानौ, तपाई मोटरसाईकलको पछाडी बसेर यात्रा गर्दै हुनुहुन्छ, वर्तमान ट्राफिक नियम अनुसार तपाईले हेल्मेट लगाउन पर्दैन, किन?
विभिन्न अध्ययन-अनुसन्धान अनुसार मोटरसाईकल दुर्घटना हुँदा पछाडी बस्नेको मृत्यु भएको बढी देखाउछन्/ के पछाडी बस्नेको टाउको जन्मदै दुर्घटना प्रतिरोधी हुन्छ र ?
अर्को कुरा सडकमा ट्राफिक चेक जांच गर्दा कुनै पूर्व संकेत बिनानै सवारी साधनहरु प्रायस: विच सडकमा रोकिन्छन्, के यसलाई ब्यवथित गर्न मिल्दैन र ?
हामीले सडक दुर्घटना भन्ने वितिकै सवारी साधन, चालक वा ट्राफिक प्रहरीलाई मात्र सम्झन्छौ तर सडकको बेहाल अवस्था, धुवा फाल्दै हिड्ने थोत्रा सवारी साधन लगायतका धेरै कारण किन भुल्छौ ?
किन सडक सुरक्षामा सरकारी निकायवाट बैज्ञानिक अध्ययन-अनुसन्धान पर्याप्त हुन् सकिरहेका छैनन्?
नियमित जनचेतनामुलक कार्यक्रम र कानुन कार्यन्वयन किन सहज हुन सकिरहेका छैनन् ?
मापसे गरी सवारी साधन चलाउने बिरुद्धको अभियान पश्चात केहि सकारात्मक परिवर्तन गरेकामा ट्राफिक प्रहरीलाई सलाम, तर खै त सडक छेउ-छेउमा भेटिने रक्सी पसलहरुको छ्याप-छ्याप्ती उपस्थिति, यो कसले हेर्ने हो ?
अनि अन्त्यमा ट्राफिक प्रहरी आफै विभिन्न स्वास्थ्य समस्याका शिकार भइरहेको अवस्थामा, उनीहरुको स्वास्थ्य समयाहरुको वारेमा पनि सोच्न पर्छ कि ?
सडक सुरक्षामा सडकको स्थिति, चालकको भूमिका तथा सवारी साधनको अवस्थाले मुख्य भूमिका खेलेका हुन्छन्/ उंहाले उठाएका कुरामा केहि थप गर्दा, जनचेतना मुख्य पाटोको रुपमा रहन्छ भने कानुन कार्यन्वयन अर्को चुनौतिको रुपमा देखिन्छ /
बिना बैज्ञानिक अनुसन्धान बन्ने गरेका ट्राफिक नियमहरु पनि सडक दुर्घटनाका कारणहरु हुन् / मानौ, तपाई मोटरसाईकलको पछाडी बसेर यात्रा गर्दै हुनुहुन्छ, वर्तमान ट्राफिक नियम अनुसार तपाईले हेल्मेट लगाउन पर्दैन, किन?
विभिन्न अध्ययन-अनुसन्धान अनुसार मोटरसाईकल दुर्घटना हुँदा पछाडी बस्नेको मृत्यु भएको बढी देखाउछन्/ के पछाडी बस्नेको टाउको जन्मदै दुर्घटना प्रतिरोधी हुन्छ र ?
अर्को कुरा सडकमा ट्राफिक चेक जांच गर्दा कुनै पूर्व संकेत बिनानै सवारी साधनहरु प्रायस: विच सडकमा रोकिन्छन्, के यसलाई ब्यवथित गर्न मिल्दैन र ?
हामीले सडक दुर्घटना भन्ने वितिकै सवारी साधन, चालक वा ट्राफिक प्रहरीलाई मात्र सम्झन्छौ तर सडकको बेहाल अवस्था, धुवा फाल्दै हिड्ने थोत्रा सवारी साधन लगायतका धेरै कारण किन भुल्छौ ?
किन सडक सुरक्षामा सरकारी निकायवाट बैज्ञानिक अध्ययन-अनुसन्धान पर्याप्त हुन् सकिरहेका छैनन्?
नियमित जनचेतनामुलक कार्यक्रम र कानुन कार्यन्वयन किन सहज हुन सकिरहेका छैनन् ?
मापसे गरी सवारी साधन चलाउने बिरुद्धको अभियान पश्चात केहि सकारात्मक परिवर्तन गरेकामा ट्राफिक प्रहरीलाई सलाम, तर खै त सडक छेउ-छेउमा भेटिने रक्सी पसलहरुको छ्याप-छ्याप्ती उपस्थिति, यो कसले हेर्ने हो ?
अनि अन्त्यमा ट्राफिक प्रहरी आफै विभिन्न स्वास्थ्य समस्याका शिकार भइरहेको अवस्थामा, उनीहरुको स्वास्थ्य समयाहरुको वारेमा पनि सोच्न पर्छ कि ?
धन्यवाद /
Subscribe to:
Posts (Atom)